Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

PichuWar

Sep 3 '14

kosovan:

rufflesnotdiets:

deadcantdraw:

There’s over 300 languages spoken in London

Less than half of the population is white british

There are large areas with little to no white population

so if your show is set in London and has an all white cast you’re not even being remotely accurate

See Also: New York

los angeles is only 40% white yet look at every single tv show in LA :/ 

Sep 3 '14

(Source: colress)

Sep 3 '14

ruebird:

minishcap:

tfw your entire wrist rotates

image

i’ll admit that the animation is pretty sus but

image

image

image

image

nah son

Sep 3 '14
high-feelings:

This may not match your blog but my township can use all the reblogs it can get.
Police in Springfield, Montgomery County are searching for a missing teen.
Joshua Williams, 16, has been missing since 5:30 a.m. on Sunday, Aug. 31.
Williams is described as a black male who is 5’10”, 190 lbs, with brown hair and brown eyes and a large build.
When Williams was last seen, he was wearing a black t-shirt, black running pants and black backpack.
If you have any information, you’re asked to call police at 215-836-1601
ANYONE IN THE MONTGOMERY PA AREA PLEASE KEEP A LOOK OUT FOR JOSHUA WILLIAMS AND CALL THE NUMBER ABOVE IF YOU HAVE ANY ANY ANY INFORMATION!!!

high-feelings:

This may not match your blog but my township can use all the reblogs it can get.

Police in Springfield, Montgomery County are searching for a missing teen.

Joshua Williams, 16, has been missing since 5:30 a.m. on Sunday, Aug. 31.

Williams is described as a black male who is 5’10”, 190 lbs, with brown hair and brown eyes and a large build.

When Williams was last seen, he was wearing a black t-shirt, black running pants and black backpack.

If you have any information, you’re asked to call police at 215-836-1601

ANYONE IN THE MONTGOMERY PA AREA PLEASE KEEP A LOOK OUT FOR JOSHUA WILLIAMS AND CALL THE NUMBER ABOVE IF YOU HAVE ANY ANY ANY INFORMATION!!!

Sep 3 '14

poeticrican:

onlyblackgirl:

whatisthat-velvet:

thedevonendeavor:

freshest-tittymilk:

When is this shit gonna end?

Doing some fucked up shit to a group of people then claiming it’s a joke really is not

I’m gonna start a series of videos where i go and fuck with white people and see what happens

You will be shot. Or sent to prison for attempted murder. That is what will happen.

But the thing is, most of them aren’t hitting them because of the fact a shoe touched their Jordans. They lookin dead at the white boy deliberately step on they shit, they feel disrespected. Shit, maybe even sense the racism since they gone make a whole joke about steppin on somebody Js.

When did this trend of disrespecting people as fucking people, humans, personal space, personally property and then trying to justify it as “it’s a joke” become ok? You know damn well if a black person tried this, they would be in jail in 0.3 seconds and everyone would be saying “they deserved it”

Do yall know how much Js cost??!?! For some people if you fuck up their only pair of Js they aint gonna have shoes. I would fight someone over this shit.

(Source: white-people-be-like)

Sep 3 '14

I really need to fix my theme

Tags: :/ personal
Sep 3 '14

(Source: t-hunderstruck)

Sep 3 '14

Anonymous asked:

how often do you have sex?

pussysista:

How often is your dad “working late”?

Sep 3 '14

oreooficial:

spelling bee administrator: your word is delicious
me: D to the E to the L I C I O U S to the D to the E to the to the to the
spelling bee administrator: hit it fergie

Sep 3 '14

ruinedchildhood:

I wish I wish

With all my heart

TO FUCKING PASS MY CLASSES AND FINALS

image